Դասընթացը հագեցված էր դիդակտիկ պարագաններով: Անցկացվեցին հետաքրքիր գործնական պարապմունքներ, որոնք նպաստում են
1. մտածողության զարգացմանը
2. իրավիճակներից դուրս գալու ձևերին
3. ճարտասանությանը
4. նպատակին հասնելու միջոցներին
5. ժեստերի ձևերի յուրացմանը
6. կազմակերպվում էին բանավեճեր:
Այս բոլորը նպաստում են առաջնորդության և ղեկավարության դերի յուրացմանը:
Դասապրոցեսը ուսուցողական էր, դաստիարակչական և ժամանակակից պարագաներով հագեցված:
Մեզ դուր եկան խմբային աշխատանքների անցկացումը, դիտողական աշխատանքները, որոնք մպաստեցին մտածողության զարգացմանը:
Դասընթացին մասնակցել են`
Նավասարդյան Արսեն (9-րդ դաս.),
Զաքինյան Անին (8-րդ դաս.),
Ներսիսյան Հարություն (8-րդ դաս.),
Գիժլարյան Էրիկ (7-րդ դաս.)
Ալավերդյան լուսինե (7-րդ դաս.):
1. մտածողության զարգացմանը
2. իրավիճակներից դուրս գալու ձևերին
3. ճարտասանությանը
4. նպատակին հասնելու միջոցներին
5. ժեստերի ձևերի յուրացմանը
6. կազմակերպվում էին բանավեճեր:
Այս բոլորը նպաստում են առաջնորդության և ղեկավարության դերի յուրացմանը:
Դասապրոցեսը ուսուցողական էր, դաստիարակչական և ժամանակակից պարագաներով հագեցված:
Մեզ դուր եկան խմբային աշխատանքների անցկացումը, դիտողական աշխատանքները, որոնք մպաստեցին մտածողության զարգացմանը:
Դասընթացին մասնակցել են`
Նավասարդյան Արսեն (9-րդ դաս.),
Զաքինյան Անին (8-րդ դաս.),
Ներսիսյան Հարություն (8-րդ դաս.),
Գիժլարյան Էրիկ (7-րդ դաս.)
Ալավերդյան լուսինե (7-րդ դաս.):
No comments:
Post a Comment